Vacature

Backoffice specialist

Oak verzorgt de backoffice van intermediairs en klanten binnen het MKB. Hierbij werven zij zelf nieuwe medewerkers, maar plaatsen zij deze op contract bij Oak waarbij wij formeel (juridisch) werkgever zijn. Als backoffice specialist maak jij onderdeel uit van het customer support team. Jij bent geheel verantwoordelijk voor het uitvoeren van de administratie voor onze klanten. Hierbij gaat het van uitvoeren van de contractafspraken en het boeken van gewerkte uren tot het beantwoorden van klant- en medewerkersvragen. Interesse? Solliciteer direct!

Wat ga je doen als Backoffice specialist?
De volgende werkzaamheden komen hoofdzakelijk aan bod:

– Het controleren van administratieve implementatie van nieuwe klanten;
– Verwerken en onderhouden van 100% kloppende werknemersdossiers;
– Afhandeling van binnenkomende telefoontjes;
– Correct verwerken nieuwe medewerkers, plaatsingen en arbeidsovereenkomsten;
– Het doorvoeren van klantmutaties;
– Het aanmaken van contracten- en plaatsingen van flexkrachten;
– Het doorgeven van aflopende plaatsingen aan de account specialisten;
– Binnenkomende mails en cases beoordelen, verdelen en verwerken;
– Loonbeslagen correct en tijdig verwerken;
– Wekelijks steekproeven uitvoeren van klant- en werknemersdossiers;
– Downloaden en uploaden van loonstroken.

Wij verwachten van jou
– Minimaal een afgeronde mbo opleiding (richting commercie of administratie);
– Minimaal 3 jaar ervaring binnen een payroll- of uitzendorganisatie;
– Een commerciële instelling en goede communicatieve vaardigheden;
– Een proactieve en enthousiaste werkhouding;
– Een gezellige, sociale collega met gezonde dosis humor.

Verder vinden wij het belangrijk dat je
– Heel secuur bent;
– Proactief bent en verbeterpunten signaleert en kenbaar maakt;
– In staat bent om onder druk prioriteiten te stellen;
– Klantgericht bent en komt met oplossingen;
– Administratief accuraat denkt en werkt.

Wat kun je verwachten?
Oak is onderdeel van de Oak Ik Blink Groep. Wij helpen intermediairs en MKB-bedrijven op gebied van administratie en het uit handen nemen van werkgeverschap. Wij geloven in succes, als gevolg van heldere eerlijke afspraken en de drive om te allen tijde te blijven luisteren en in te spelen op de vraag vanuit de markt.

  • Een verantwoordelijke functie
  • Een professioneel team
  • Een marktconform salaris
  • Elke dag vers fruit en lunch
  • Veel ruimte voor eigen inbreng
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door trainingen en (vak)opleidingen

Is je interesse gewekt?
Als jij enthousiast bent geworden over deze vacature, dan nodigen wij je van harte uit om contact op te nemen via telefoonnummer 073-2050660, direct te solliciteren met CV en persoonlijke motivatie naar [email protected] of vul het onderstaande formulier in.

Solliciteer

Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.