Vacature

Accountspecialist Oak Den Bosch

Oak Payroll verzorgt de backoffice van intermediairs en klanten binnen het MKB. Hierbij werven zij zelf nieuwe medewerkers, maar plaatsen zij deze op contract bij Oak Payroll waarbij wij formeel (juridisch) werkgever zijn.

Als accountspecialist is jouw voornaamste doel om jouw klanten zo goed mogelijk te bedienen en te helpen. Je bent vanuit het Customer Supportteam het vaste aanspreekpunt voor een vaste klantgroep, en beheert de gemaakte contractafspraken. Hierbij ben je verantwoordelijk voor de algehele klanttevredenheid, en de kwaliteit van dienstverlening.

De belangrijkste werkzaamheden zijn:

– Operationeel accountbeheer
– Beantwoorden van klant- en medewerkersvragen
– Correct verwerken nieuwe medewerkers, plaatsingen en arbeidsovereenkomsten
– Verwerken en beheren van ziek- en herstel meldingen,
– Doorvoeren van (klant)mutaties
– Implementatie van nieuwe klanten (i.s.m. sales) Wij vragen:
– Minimaal een Mbo of Hbo afgeronde opleiding (richting commercie of administratie).
– Minimaal 2 jaar werkervaring binnen een commerciële organisatie.
– Ervaring binnen een payroll- of uitzendorganisatie (is een pré, maar geen eis).
– Een commerciële instelling en goede communicatieve vaardigheden.
– Een proactieve en enthousiaste werkhouding om klanten optimaal van dienst te zijn.
– Een gezellige, sociale collega met gezonde dosis humor.

Verder vinden wij het belangrijk dat je:
– Een ondernemende instelling hebt
– Proactief met verbetervoorstellen komt t.a.v. processen, klanten of interne zaken
– In staat bent om onder druk prioriteiten te stellen.
– Klantgericht bent en komt met oplossingen
– Administratief accuraat denkt en werkt

Wij bieden jou een:
– Een zelfstandige functie binnen een professioneel team
– Goede arbeidsvoorwaarden waaronder een goede reiskostenvergoeding, goede pensioenregeling en 24 vakantiedagen.
– Marktconform salaris
– Na de arbeidsovereenkomst mogelijkheid tot vaste aanstelling
– Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door trainingen en (vak)opleidingen
– Een mooie carrière bij een snelgroeiend, ambitieus, en jong bedrijf met passie voor mensen
– Dagelijks verzorgde lunch en vers fruit
– Mooie incentives bij behalen van interne doelstellingen

Wie zijn wij? Oak Payroll is onderdeel van de Oak Ik Blink Groep en is een IT-bedrijf met focus op HR, Payrolling en Uitzenden. Wij helpen intermediairs en MKB-bedrijven op gebied van administratie en het uit handen nemen van werkgeverschap. Met PIM, onze digitaal HR-platform, hebben wij onze belangrijkste werkprocessen geautomatiseerd en zijn wij modern ingericht, waardoor wij tijd over hebben voor een goede persoonlijke dienstverlening. Wij geloven in succes, als gevolg van heldere eerlijke afspraken en de drive om te allen tijde te blijven luisteren en in te spelen op de vraag vanuit de markt. Is je interesse gewekt? Als jij enthousiast bent geworden over de vacature, dan nodigen wij je van harte uit om contact op te nemen via telefoonnummer 073 – 20 50 660 of direct te solliciteren met CV en persoonlijke motivatie naar [email protected].

  • Marktconform salaris
  • Full-time
  • Reiskosten vergoeding
  • Incentives

Solliciteer direct of neem contact op