Vacature

Accountspecialist

Oak verzorgt de backoffice van intermediairs en klanten binnen het MKB. Hierbij werven zij zelf nieuwe medewerkers, maar plaatsen zij deze op contract bij Oak waarbij wij formeel (juridisch) werkgever zijn. Als account specialist maak jij onderdeel uit van het customer support team. Jij bent  geheel verantwoordelijk voor het klantcontact en voor het uitvoeren van het administratieve proces met betrekking tot de backoffice dienstverlening. Interesse? Solliciteer direct!

Wat ga je doen als Accountspecialist?
De volgende werkzaamheden komen hoofdzakelijk aan bod:

– De implementatie van nieuwe klanten en het borgen van de klantafspraken;
– Correct verwerken en controleren van werknemersdossiers;
– Actie ondernemen bij afwijkingen van werknemersdossiers;
– Beantwoorden van inhoudelijke klant- en werknemersvragen;
– Urenverwerking van flexkrachten en doorvoeren van klantmutaties;
– Klanten proactief adviseren over ontwikkelingen binnen de flexbranche;
– Informeren en adviseren van klanten en werknemers over gebruik van het personeelsinformatiesysteem;
– Het aanmaken van contracten en plaatsingen van flexkrachten;
– Het beantwoorden van vragen inzake facturatie;
– Opstellen van werkgeversverklaringen;
– Proactief klantcontact;
– Periodieke evaluaties uitvoeren m.b.t. klanttevredenheid.

Wij verwachten van jou
– Minimaal een afgeronde mbo opleiding (richting commercie of administratie);
– Je bent in het bezit van een SEU diploma;
– Minimaal 3 jaar ervaring binnen een payroll- of uitzendorganisatie;
– Een commerciële instelling en goede communicatieve vaardigheden;
– Een proactieve en enthousiaste werkhouding.

 Verder vinden wij het belangrijk dat je:
– Proactief bent en verbeterpunten signaleert en kenbaar maakt;
–  In staat bent om onder druk prioriteiten te stellen;
–  Klantgericht bent en komt met oplossingen;
– Administratief accuraat denkt en werkt;
– Stressbestendig bent.

Wat kun je verwachten?
Oak is onderdeel van de Oak Ik Blink Groep. Wij helpen intermediairs en MKB-bedrijven op gebied van administratie en het uit handen nemen van werkgeverschap. Wij geloven in succes, als gevolg van heldere eerlijke afspraken en de drive om te allen tijde te blijven luisteren en in te spelen op de vraag vanuit de markt.

  • Een verantwoordelijke functie
  • Een professioneel team
  • Een marktconform salaris
  • Elke dag vers fruit en lunch
  • Veel ruimte voor eigen inbreng
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling door trainingen en (vak)opleidingen

Is je interesse gewekt?
Als jij enthousiast bent geworden over deze vacature, dan nodigen wij je van harte uit om contact op te nemen via telefoonnummer 073-2050660, direct te solliciteren met CV en persoonlijke motivatie naar [email protected] of vul het onderstaande formulier in.

Solliciteer

Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.